Lubisz wyzwania? Czujesz się jak ryba w wodzie prezentując się przed publicznością?
Masz doświadczenie taneczne, aktorskie lub wokalne, a może występowałeś już na scenie?
Grupa Projektowa Akademii Młodych Talentów jest stworzona dla Ciebie!
Już 8 września zapraszamy młodzież i nastolatki w wieku 13-18 lat do udziału w castingu do spektaklu musicalowego „Cała naprzód! „. Spektakl zostanie wystawiony na profesjonalnej scenie artystycznej w czerwcu 2025 roku wraz z dziećmi i młodzieżą Akademii Młodych Talentów. Casting ma na celu wyłonienie spośród doświadczonych młodych artystów grupy uczestników, między którymi obsadzone zostaną główne role.w naszym spektaklu.
Projekt obejmuje serię zajęć prowadzonych przez profesjonalną kadrę instruktorską, której zadaniem będzie przygotowanie młodzieży do koncertu wieńczącego cały rok pracy. Próby/treningi prowadzone będą przez reżyserów widowiska, instruktora zajęć teatralnych, choreografów oraz trenerów wokalnych.
Casting dla młodzieży – gdzie i kiedy
Termin: niedziela, 8 września 2024 r
Lokalizacja: Aleje Jerozolimskie 123A (budynek Atlas Tower, poziom -1)
Zgłoszenia przyjmujemy do 5 września 2024 r.
Kto może wziąć udział w castingu:
• młodzież w wieku 13-18 lat
• nastolatkowie posiadający doświadczenie sceniczne
• osoby, które nie boją się wyzwań, są pracowite i zaangażowane w działania, których się podejmują
Casting przebiegać będzie w formie:
• 15 minutowych indywidualnych prezentacji aktorsko-wokalnych. Zadaniem uczestników będzie przygotowanie tekstu oraz utworu wokalnego wskazanego przed organizatora. (Dokładna godzina przesłuchania każdego uczestnika zostanie podana 5 września br.)
• audycji tanecznej, która zostanie przeprowadzona w formie lekcji grupowej (w godzinach 13:00-14:30). Zadaniem uczestników będzie nauczenie się choreografii tanecznej oraz zaprezentowanie jej kadrze instruktorskiej.
Koszt udziału w projekcie:
Koszt uczestnictwa z zajęciach Grupy Projektowej w sezonie 2024/2025 wynosić będzie 590 zł miesięcznie.
Jest to stała, niezmienna cena zajęć.
Nasza kadra
Jerzy Machowski – reżyser, dramaturg, pedagog oraz aktor głosowy i lektor.
Absolwent Akademii Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie Filii we Wrocławiu. Zadebiutował „Niezwykłym lotem pilota Pirxa” wg St. Lema (Teatr Miejski w Gliwicach, 2017). Współpracował również m. in. z Nowym Teatrem w Słupsku („Szary domek” Katarzyny Szestak, 2017) i Teatrem Dormana w Będzinie („Kopciuszek” wg własnego scenariusza, 2018). Zrealizował także spektakl muzyczny „Śpiewnik domowy” wg St. Moniuszki (Fundacja Lakmé-Art/Teatr Dramatyczny w Warszawie, 2019). Inscenizuje liczne koncerty, m. in. „W stronę Niepodległej” (Opera Wrocławska, 2017), „Missa sine nomine” (Festiwal Tradycji i Awangardy Muzycznej KODY/Centrum Spotkania Kultur w Lublinie, 2017), „Stabat Mater” (Festiwal Nowe Epifanie/Studio Koncertowe Polskiego Radia im. W. Lutosławskiego w Warszawie, 2018). Współpracuje z Teatrem Polskiego Radia. Zrealizował słuchowiska: „Sen” wg Z. Krasińskiego (2018), „Horsztyński” J. Słowackiego (2018), „Grażyna” A. Mickiewicza (2018), „Miłość-czysta u kąpieli morskich” C. K. Norwida (2019), „Trzy rozprawy krótkie” wg M. Reja (2020), „Na świecie jeszcze, lecz już nie dla świata” wg A. Mickiewicza (2021), „Matka” Witkacego (2021), „Maria” A. Malczewskiego (2022), „Mesjasz. Bruno Schulz” M. Sikorskiej-Miszczuk (2022). W Teatrze Telewizji zrealizował prapremierę „Bezkrólewia” Wojciecha Tomczyka (2020). Jego prace radiowe i telewizyjne były prezentowane na ogólnopolskich i międzynarodowych festiwalach, m. in. na Festiwalu Dwa Teatry w Sopocie (2019) i Zamościu (2021, 2022) oraz na Prix Marulić – International Radio Festival w Hvarze (2022). W ramach 48 Hour Film Project wyreżyserował film krótkometrażowy „Hobby horse” (2021). Współpracuje z Instytutem Teatralnym im. Z. Raszewskiego w Warszawie jako reżyser i kurator cyklu „Romantyzm. Od-czytywanie”. Zaprezentował czytania performatywne m. in. „Nocy tysiącznej drugiej” C. K. Norwida, „Lilli Wenedy” J. Słowackiego, „Starej romantyczki” St. Bogusławskiego, „Barbary Radziwiłłówny” A. Odyńca, „Komedyjek” K. Hoffmanowej, „Karpackich górali” J. Korzeniowskiego. Autor licznych adaptacji, a także własnych scenariuszy, dramatów i artykułów, drukowanych m. in. w miesięczniku „Teatr” i kwartalniku „Sceny polskie”. Jako aktor głosowy i lektor występuje w słuchowiskach i użycza głosu w spektaklach teatralnych i filmach dokumentalnych. Nagrywa także materiały edukacyjne do nauki języka polskiego i audioprzewodniki po muzeach. Jako pedagog od 2015 regularnie prowadzi warsztaty teatralne dla dzieci, młodzieży oraz dla seniorów. Współpracował na tym polu m. in. z Państwową Szkołą Muzyczną I stopnia im. St. Moniuszki w Warszawie, Podkarpacką Fundacją Rozwoju Kultury, Państwową Szkołą Muzyczną I stopnia im. K. Szymanowskiego w Warszawie, Białołęcką Akademią Seniorów i Towarzystwem Przytułku św. Franciszka Salezego w Warszawie. Od 2022 roku współpracuje z AMT.
Edyta Januszewska – aktorka, reżyserka oraz dramaturg i pedagog
Podwójna absolwentka Akademii Teatralnej w Warszawie Filii w Białymstoku – ukończyła studia na kierunkach aktorskim i reżyserskim. Jej debiut aktorski to rola w spektaklu „Life is cruel, people are bad” w reż. Michała Wanio w warszawskim Teatrze Ochoty (2016), za który otrzymała Nagrodę ZASP im. Jana Świderskiego na 23. Ogólnopolskim Konkursie na Wystawienie Polskiej Sztuki Współczesnej (2017). Wystąpiła również m. in. w „Zwierzętach” w reż. Michała Wanio (Teatr Soho w Warszawie, 2016), w „Dziele” w reż. Agnieszki Baranowskiej (Komuna Warszawa, 2017) i w „Randomie” w reż. Julii Mark (Teatr Ochoty w Warszawie, 2019). Na dużym ekranie debiutowała rolą Pupuni w „Mowie ptaków” w reż. Xawerego Żuławskiego (2019). Zagrała także m. in. we „Wszystkim dla mojej matki” w reż. Małgorzaty Imielskiej (2019), w „Jakoś to będzie” w reż. Sylwestra Jakimowa (2021), w „Dniu i nocy” w reż. Katarzyny Machałek i Łukasza Machowskiego (2021) i w „Kobiecie na dachu” w reż. Anny Jadowskiej (2022). Występuje także w serialach, m. in.: „O mnie się nie martw” i „Komisarz Alex”. Zagrała również Justynę w „Bezkrólewiu” Wojciecha Tomczyka w reż. Jerzego Machowskiego w Teatrze Telewizji (2020). Współpracuje z Teatrem Polskiego Radia. Wystąpiła m. in. w takich słuchowiskach jak „Grażyna” Adama Mickiewicza (2018), „Skarb” Olgi Tokarczuk (2020), „Matka” Witkacego (2021). W latach 2013-2018 członkini grupy Jakby Kabaret, z którą występowała m. in. na Trójzębie Kabaretowym w Białymstoku, Fermentach w Bielsku-Białej i w półfinale Festiwalu PAKA w Krakowie. Jako reżyserka zadebiutowała „Tylko jednym dniem” Martina Baltscheita (Teatr Tęcza w Słupsku, 2016). Zrealizowała także m. in. „Ziarnko grochu” wg własnego scenariusza (Ośrodek Promocji Kultury Gaude Mater w Częstochowie, 2017) i „Plastusiowy pamiętnik” wg Marii Kownackiej (Teatr Dormana w Będzinie, 2018). Jako dramaturg współpracowała z Teatrem Soho w Warszawie, Nowym Teatrem im. Witkacego w Słupsku, Teatrem Dormana w Będzinie. Od 2016 prowadzi warsztaty teatralne dla dzieci i młodzieży licealnej i akademickiej oraz dla seniorów. Na tym polu współpracowała m. in. z Uniwersytetem Wrocławskim w ramach programu Lalkomat, Domem Kultury Śródmieście w Białymstoku, Państwową Szkołą Muzyczną I stopnia im. Karola Szymanowskiego w Warszawie, Towarzystwem Przytułku św. Franciszka Salezego w Warszawie, Akademią Twórczego Rozwoju Artrip w Krakowie, Kursami Muzycznymi „Wszystko gra” w Krynicy. Od 2021 współpracuje z AMT. Prowadzi zajęcia aktorskie.
Jagoda Stach – aktorka, wokalistka, muzyk sesyjny, pedagog
Już od najmłodszych lat pokochała zarówno scenę, jak i plan filmowy, których doświadczyła grając jako dziewczynka w licznych teatrach telewizji, filmach i serialach.
W 2007 r. ukończyła PWST w Krakowie, na wydziale aktorskim o specjalizacji wokalno-estradowej, a jej spektakl dyplomowy – „Sen nocy letniej. Trans-opera”, w reż. Wojciecha Kościelniaka, do muzyki Leszka Możdżera – stał się przepustką do zespołu Teatru Nowego, w Poznaniu.
Współpracowała również ze stołecznymi teatrami: Teatrem Dramatycznym, Teatrem Studio, Teatrem Kamienica, czy Teatrem Capitol, a także brała udział w międzynarodowej produkcji widowiska muzycznego „Smerfy. Live on stage”.
Jej głos można usłyszeć w produkcjach dubbingowych (m. in. dla Netflixa, Disney Channel), jinglach i reklamach radiowych. Jest gościem koncertów okolicznościowych (m. in. „Wyłącz system”, „Abba – muzyczna opowieść symfoniczna”, „Gala Języka Ojczystego”) a także muzykiem towarzyszącym w projektach innych artystów.
Współpracowała m.in. ze Zbigniewem Preisnerem, Zygmuntem Kuklą, Marcinem Partyką, Jackiem Piskorzem, Joanną Kulig, Janem Emilem Młynarskim, Mietkiem Szcześniakiem, czy Hanną Stach.
Jako wykładowczyni pracuje od trzynastu lat, zajmując się zarówno emisją głosu, jak i prowadzeniem zespołów wokalnych. Jest stałym gościem m.in. na festiwalu Mit Ton, w warszawskiej Dorożkarni.
Obecnie, na scenie, można ją zobaczyć w spektaklu „Dinozaur Pimpuś, co kocha śpiewać”, w reż K. Jaślara, w Teatrze Imka, w Warszawie oraz w „Śnie nocy letniej” J. Weisberger’a w Ogrodach Wilanowskich, również w Warszawie.
Krzysztof Biernacki – trener wokalny
Certyfikowany trener wokalny Speech Level Singing. (2011-2015r.)
Absolwent Uniwersytetu Rzeszowskiego na kierunku Edukacja Artystyczna w Zakresie Sztuki Muzycznej, dwuletniego studium Wokalno-Aktorskiego w Krakowie oraz Podyplomowego Studium Emisji Głosu na Akademii Muzycznej w Bydgoszczy.
Zajmuję się przygotowaniem wokalnym uczniów do egzaminów na Akademię Muzyczną oraz do szkół teatralnych a także do castingów do programów muzycznych .
Podczas swoich zajęć pracuje również nad poprawną impostacją głosu.
Od ponad 10 lat prowadzi zajęcia umuzykalniające dla dzieci i młodzieży na obozach artystycznych pracując nad indywidualną emisją głosu, kształceniem słuchu oraz poczuciem rytmu. Od 2014 -2018 r. zajmował się również prowadzeniem zespołów wokalnych różnych grup wiekowych w Akademii Teatru Muzycznego. W 2015-2016 r. był dyrektorem artystycznym projektu musicalowego dla dzieci pt: „Strachy Rysia” w którym również odpowiadał za kompozycje do wszystkich utworów muzycznych.
Natalia Zalewska – Wokalistka, trener wokalny, manager artystyczny i kreatywny, producentka treści wizualnych, reżyserka
Ukończyła Gdański Uniwersytet Medyczny na kierunku elektroradiologii a także studiowała na Akademii Muzycznej w Łodzi na kierunku wokalistyka estradowa
Od pięciu lat pracuje z dziećmi i młodzieżą jako trener wokalny, a także jako Artist Manager w Wytwórni Muzycznej Delphy Records.
W roli producentki miała przyjemność stworzyć m.in.:
- wizualizacje koncertowe na trasie stadionowej sanah w 2023 r
- teledyski do albumu zespołu Lemon „Piatka” 2023
- warstwę wizualną oraz teledyski do albumu „Pato Pop” Kizo i Bletka 2024
- teledysk dla sanah „pocałunki” oraz Kizo i Bletka „Hero”
- wizualizacje koncertowe dla trasy Dody „Aquaria Tour” i programu telewizyjnego „Doda Dream show”, w którym brała udział jako Asystentka Reżysera.
Jeszcze w tym roku ukaże się największy projekt Natalii, w dotychczasowej karierze zawodowej – album muzyczny dla dzieci, którego Natalia była pomysłodawcą i producentką warstwy muzycznej i tekstowej i wizualnej.
Natalia wydawała również swoje autorskie piosenki i niebawem wraca również do kontynuowania swojej muzycznej pasji.
Piotr Jeznach – choreograf, pedagog, tancerz
Absolwent Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej im. Romana Turczynowicza w Warszawie, Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina na kierunku Choreografia i Teoria Tańca oraz Podyplomowych Studiów Teorii Tańca, dyplomowany instruktor tańca jazzowego, a także inżynier środowiska.
Tańca współczesnego uczył m.in. w warszawskiej szkole baletowej i białostockiej szkole sztuki tańca. Obecnie wykłada taniec współczesny i plastykę ruchu scenicznego na UMFC w Warszawie.
Występował na deskach teatrów całego kraju. Współpracował z Operą i Filharmonią Podlaska, Warszawską Operą Kameralną, Sceną Relax oraz Teatrem Palladium. Współtworzył choreografię w Teatrze Komedia. Brał udział w programach telewizyjnych You Can Dance – Po Prostu Tańcz (4. edycja, top 4) oraz Got to Dance – Tylko Taniec (1. edycja, z grupą Belong 2 Beat). Występował na trasie koncertowej z Edytą Górniak (trasa koncertowa Love2Love) oraz z Dodą (trasa koncertowa Fly High). Tańczył w najlepszych grupach tanecznych w Polsce, jak Belong 2 Beat oraz Fair Play Kwadrat. Od 2012 roku prowadzi w Warszawie własny zespół tańca modern jazz – FOCUS.
Beata Duda – choreograf, pedagog, tancerz
Ukończyła Łódzką Szkołę Baletową oraz pedagogikę baletu na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie. Na przełomie 2000/01 odbyła trasę po Europie ze spektaklem musicalowym Fire of dance.
Grała w Bałtyckim Teatrze Dramatycznym w Koszalinie w musicalu Raj oraz w Operze na Zamku w Szczecinie m.in. w West Side Story oraz w Melodiach Broadwayu. Tańczyła w musicalu Kwiaty we włosach, a także w Teatrze Komedia w Warszawie w musicalach Chicago i Zorro. W Teatrze Wielkim tańczyła w spektaklu Trojanie.
Występowała na wielu festiwalach (Sopot, Opole, TOPtrendy) oraz w produkcjach telewizyjnych. Od 2003 r. współpracuje z Teatrem Muzycznym ROMA, gdzie tańczyła w musicalach Grease, Miss Saigon, Koty, Taniec Wampirów, Upiór w Operze, Najlepsze z Romy. Od 2013 roku występuje gościnnie na deskach Opery i Filharmonii w Białymstoku w musicalu Upiór w operze, a od 2019 współpracuje z Och-teatrem w Warszawie (spektakl Huśtawka). Kaskaderka i dublerka w wielu polskich filmach i serialach. Współpracowała z Warsztatową Akademią Musicalową jako pedagog tańca klasycznego oraz choreograf.
Współpracuje z Fundacją Talent z Poznania prowadząc warsztaty taneczne z dziećmi i młodzieżą. Prowadzi zajęcia z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi: taniec klasyczny, broadway, musical dance, fit dance.
Wykładowczyni tańca na kursie instruktorskim w Mazowieckim Centrum Kultury i Sztuki.
Instruktor tańca Hip Hop
Niedługo pojawi się informacja dotycząca instruktora tańca Hip Hop.
Zgłoszenia
Zgłoszenia należy wysyłać na adres mailowy: e.szarnecka@szkolamusicalowa-amt.pl. Zgłoszenia przyjmujemy do 5 września 2024r.
W zgłoszeniu prosimy o przekazanie następujących danych:
- Imię i nazwisko
- Data urodzenia
- Telefon kontaktowy
- Adres e-mail
- Opis dotychczasowych doświadczeń artystycznych
W odpowiedzi na zgłoszenie kandydaci otrzymają materiały do przygotowania się do przesłuchania wokalno-aktorskiego. Organizator prześle dwa teksty do przesłuchania aktorskiego oraz dwa utwory wokalne wraz z podkładami.