Casting dla młodzieży – gdzie i kiedy
Termin: niedziela, 10 września 2023 r Lokalizacja: Aleje Jerozolimskie 123A (budynek Atlas Tower, poziom -1) Zgłoszenia przyjmujemy do 7 września 2023 r.Kto może wziąć udział w castingu:
• młodzież w wieku 12-17 lat • nastolatkowie posiadający doświadczenie sceniczne • osoby, które nie boją się wyzwań, są pracowite i zaangażowane w działania, których się podejmująCasting przebiegać będzie w formie:
• 15 minutowych indywidualnych prezentacji aktorsko-wokalnych. Zadaniem uczestników będzie przygotowanie tekstu oraz utworu wokalnego wskazanego przed organizatora. (Dokładna godzina przesłuchania każdego uczestnika zostanie podana 7 września br.) • audycji tanecznej, która zostanie przeprowadzona w formie lekcji grupowej (w godzinach 13:00-14:30). Zadaniem uczestników będzie nauczenie się choreografii oraz zaprezentowanie jej kadrze instruktorskiej.Cena:
Koszt uczestnictwa z zajęciach Grupy Projektowej w sezonie 2023/2024 wynosić będzie 550 zł miesięcznie. Jest to stała, niezmienna cena zajęć.Nasza kadra
Jerzy Machowski – reżyser, dramaturg, pedagog oraz aktor głosowy i lektor.
Absolwent Akademii Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie Filii we Wrocławiu. Zadebiutował „Niezwykłym lotem pilota Pirxa” wg St. Lema (Teatr Miejski w Gliwicach, 2017). Współpracował również m. in. z Nowym Teatrem w Słupsku („Szary domek” Katarzyny Szestak, 2017) i Teatrem Dormana w Będzinie („Kopciuszek” wg własnego scenariusza, 2018). Zrealizował także spektakl muzyczny „Śpiewnik domowy” wg St. Moniuszki (Fundacja Lakmé-Art/Teatr Dramatyczny w Warszawie, 2019). Inscenizuje liczne koncerty, m. in. „W stronę Niepodległej” (Opera Wrocławska, 2017), „Missa sine nomine” (Festiwal Tradycji i Awangardy Muzycznej KODY/Centrum Spotkania Kultur w Lublinie, 2017), „Stabat Mater” (Festiwal Nowe Epifanie/Studio Koncertowe Polskiego Radia im. W. Lutosławskiego w Warszawie, 2018). Współpracuje z Teatrem Polskiego Radia. Zrealizował słuchowiska: „Sen” wg Z. Krasińskiego (2018), „Horsztyński” J. Słowackiego (2018), „Grażyna” A. Mickiewicza (2018), „Miłość-czysta u kąpieli morskich” C. K. Norwida (2019), „Trzy rozprawy krótkie” wg M. Reja (2020), „Na świecie jeszcze, lecz już nie dla świata” wg A. Mickiewicza (2021), „Matka” Witkacego (2021), „Maria” A. Malczewskiego (2022), „Mesjasz. Bruno Schulz” M. Sikorskiej-Miszczuk (2022). W Teatrze Telewizji zrealizował prapremierę „Bezkrólewia” Wojciecha Tomczyka (2020). Jego prace radiowe i telewizyjne były prezentowane na ogólnopolskich i międzynarodowych festiwalach, m. in. na Festiwalu Dwa Teatry w Sopocie (2019) i Zamościu (2021, 2022) oraz na Prix Marulić – International Radio Festival w Hvarze (2022). W ramach 48 Hour Film Project wyreżyserował film krótkometrażowy „Hobby horse” (2021). Współpracuje z Instytutem Teatralnym im. Z. Raszewskiego w Warszawie jako reżyser i kurator cyklu „Romantyzm. Od-czytywanie”. Zaprezentował czytania performatywne m. in. „Nocy tysiącznej drugiej” C. K. Norwida, „Lilli Wenedy” J. Słowackiego, „Starej romantyczki” St. Bogusławskiego, „Barbary Radziwiłłówny” A. Odyńca, „Komedyjek” K. Hoffmanowej, „Karpackich górali” J. Korzeniowskiego. Autor licznych adaptacji, a także własnych scenariuszy, dramatów i artykułów, drukowanych m. in. w miesięczniku „Teatr” i kwartalniku „Sceny polskie”. Jako aktor głosowy i lektor występuje w słuchowiskach i użycza głosu w spektaklach teatralnych i filmach dokumentalnych. Nagrywa także materiały edukacyjne do nauki języka polskiego i audioprzewodniki po muzeach. Jako pedagog od 2015 regularnie prowadzi warsztaty teatralne dla dzieci, młodzieży oraz dla seniorów. Współpracował na tym polu m. in. z Państwową Szkołą Muzyczną I stopnia im. St. Moniuszki w Warszawie, Podkarpacką Fundacją Rozwoju Kultury, Państwową Szkołą Muzyczną I stopnia im. K. Szymanowskiego w Warszawie, Białołęcką Akademią Seniorów i Towarzystwem Przytułku św. Franciszka Salezego w Warszawie. Od 2022 roku współpracuje z AMT.Edyta Januszewska – aktorka, reżyserka oraz dramaturg i pedagog
Podwójna absolwentka Akademii Teatralnej w Warszawie Filii w Białymstoku – ukończyła studia na kierunkach aktorskim i reżyserskim. Jej debiut aktorski to rola w spektaklu „Life is cruel, people are bad” w reż. Michała Wanio w warszawskim Teatrze Ochoty (2016), za który otrzymała Nagrodę ZASP im. Jana Świderskiego na 23. Ogólnopolskim Konkursie na Wystawienie Polskiej Sztuki Współczesnej (2017). Wystąpiła również m. in. w „Zwierzętach” w reż. Michała Wanio (Teatr Soho w Warszawie, 2016), w „Dziele” w reż. Agnieszki Baranowskiej (Komuna Warszawa, 2017) i w „Randomie” w reż. Julii Mark (Teatr Ochoty w Warszawie, 2019). Na dużym ekranie debiutowała rolą Pupuni w „Mowie ptaków” w reż. Xawerego Żuławskiego (2019). Zagrała także m. in. we „Wszystkim dla mojej matki” w reż. Małgorzaty Imielskiej (2019), w „Jakoś to będzie” w reż. Sylwestra Jakimowa (2021), w „Dniu i nocy” w reż. Katarzyny Machałek i Łukasza Machowskiego (2021) i w „Kobiecie na dachu” w reż. Anny Jadowskiej (2022). Występuje także w serialach, m. in.: „O mnie się nie martw” i „Komisarz Alex”. Zagrała również Justynę w „Bezkrólewiu” Wojciecha Tomczyka w reż. Jerzego Machowskiego w Teatrze Telewizji (2020). Współpracuje z Teatrem Polskiego Radia. Wystąpiła m. in. w takich słuchowiskach jak „Grażyna” Adama Mickiewicza (2018), „Skarb” Olgi Tokarczuk (2020), „Matka” Witkacego (2021). W latach 2013-2018 członkini grupy Jakby Kabaret, z którą występowała m. in. na Trójzębie Kabaretowym w Białymstoku, Fermentach w Bielsku-Białej i w półfinale Festiwalu PAKA w Krakowie. Jako reżyserka zadebiutowała „Tylko jednym dniem” Martina Baltscheita (Teatr Tęcza w Słupsku, 2016). Zrealizowała także m. in. „Ziarnko grochu” wg własnego scenariusza (Ośrodek Promocji Kultury Gaude Mater w Częstochowie, 2017) i „Plastusiowy pamiętnik” wg Marii Kownackiej (Teatr Dormana w Będzinie, 2018). Jako dramaturg współpracowała z Teatrem Soho w Warszawie, Nowym Teatrem im. Witkacego w Słupsku, Teatrem Dormana w Będzinie. Od 2016 prowadzi warsztaty teatralne dla dzieci i młodzieży licealnej i akademickiej oraz dla seniorów. Na tym polu współpracowała m. in. z Uniwersytetem Wrocławskim w ramach programu Lalkomat, Domem Kultury Śródmieście w Białymstoku, Państwową Szkołą Muzyczną I stopnia im. Karola Szymanowskiego w Warszawie, Towarzystwem Przytułku św. Franciszka Salezego w Warszawie, Akademią Twórczego Rozwoju Artrip w Krakowie, Kursami Muzycznymi „Wszystko gra” w Krynicy. Od 2021 współpracuje z AMT. Prowadzi zajęcia aktorskie.Jagoda Stach – aktorka, wokalistka, muzyk sesyjny, pedagog
Absolwentka PWST w Krakowie na wydziale aktorskim o specjalizacji wokalno-estradowej. Debiutowała spektaklem muzycznym „Sen nocy letniej. Trans-opera”, w reż. Wojciecha Kościelniaka, do muzyki Leszka Możdżera. Jest stałym członkiem zespołu Hani Stach, z którym koncertuje m.in. przy projekcie „Whitney Houston symfonicznie”. Jej głos można usłyszeć w produkcjach dubbingowych (m. in. dla Netflixa, Disney Channel), jinglach i reklamach radiowych. Jest zapraszana do współpracy przy koncertach okolicznościowych (m. in. „Wyłącz system”, „Abba – muzyczna opowieść symfoniczna”, „Gala Języka Ojczystego”) oraz przy festiwalach muzycznych jako muzyk i wykładowca. Współpracowała z wieloma artystami m.in.: Zbigniew Preisner, Zygmunt Kukla, Marcin Partyka, Jacek Piskorz, Joanna Kulig, Jan Emil Młynarski, Robert Osam Gyaabin oraz Mietek Szcześniak. Na swoim koncie ma również spektakle muzyczne i widowiska, np. międzynarodowe show „Smerfy. Live on stage”. Pracuje jako aktorka telewizyjna i teatralna w Teatrze Kamienica i Teatrze Capitol w Warszawie.Agnieszka Piotrowska-Hajduk
Kompozytorka, wokalistka, aranżerka wokalna, pedagog wokalny z ponad 20-letnim doświadczeniem. Wykłada przedmiot Zespoły Wokalne na Uniwersytecie Muzycznym im. Fryderyka Chopina na Wydziale Wokalno-Aktorskim o specjalności Musical. W 2010 r stworzyła i do dziś prowadzi młodzieżowy zespół wokalny DECYBELE. Jest kompozytorką piosenek do spektakli “Hejt Made” i „Drzwi” oraz wielu innych produkcji skierowanych do dzieci i młodzieży. Przez 10 lat pracowała w Teatrze Muzycznym Roma jako wokalistka i asystent kierownika muzycznego. Jej pasją jest śpiewanie na głosy.Piotr Jeznach – choreograf, pedagog, tancerz
Absolwent Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej im. Romana Turczynowicza w Warszawie, Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina na kierunku Choreografia i Teoria Tańca oraz Podyplomowych Studiów Teorii Tańca, dyplomowany instruktor tańca jazzowego, a także inżynier środowiska.
Tańca współczesnego uczył m.in. w warszawskiej szkole baletowej i białostockiej szkole sztuki tańca. Obecnie wykłada taniec współczesny i plastykę ruchu scenicznego na UMFC w Warszawie.
Występował na deskach teatrów całego kraju. Współpracował z Operą i Filharmonią Podlaska, Warszawską Operą Kameralną, Sceną Relax oraz Teatrem Palladium. Współtworzył choreografię w Teatrze Komedia. Brał udział w programach telewizyjnych You Can Dance – Po Prostu Tańcz (4. edycja, top 4) oraz Got to Dance – Tylko Taniec (1. edycja, z grupą Belong 2 Beat). Występował na trasie koncertowej z Edytą Górniak (trasa koncertowa Love2Love) oraz z Dodą (trasa koncertowa Fly High). Tańczył w najlepszych grupach tanecznych w Polsce, jak Belong 2 Beat oraz Fair Play Kwadrat. Od 2012 roku prowadzi w Warszawie własny zespół tańca modern jazz – FOCUS.
Paweł Tolak- instruktor, choreograf, beatmaker, tancerz
Z tańcem związany jest od 15 roku życia. Początkowo tańczył “breaking”, lecz od 2007 roku związany z takimi stylami jak: hip hop dance, house, locking, urban choreography lub inaczej taniec komercyjny.
Jednym z jego ostatnich sukcesów było prowadzenie zajęć w STUDIO 68 w Londynie, oraz nauka tańca w Los Angeles oraz Nowym Jorku.. Jego styl ciężko określić, ponieważ czerpie inspirację praktycznie ze wszystkiego. Widać to dokładnie w jego choreografiach. W naukę tańca wkłada wiele serca i pasji.
Szkolił się u takich osób jak: Lyle Beniga, Kyle Hanagami, Brian Green, Henry Link, Lee Daniels, Tony Tzar, Brian Puspos, Vinh Nguen, Pat Cruz, Brian Freedman, Will DaBeast.
Finalista 6 edycji programu TVN – “ You Can Dance – Po Prostu Tańcz”. Finalista programu GOT TO DANCE – z bratem Piotrem. Współzałożyciel studia tańca BROTHERS DANCE STUDIO. Aktor w Teatrze Niewielkim.
Zajęcia z nim to niesamowite doświadczenie i przede wszystkim dobra zabawa, bo takie jest jego motto. Wkłada dużo zaangażowania w swój rozwój szkoląc się u najlepszych choreografów I tancerzy z kraju i ze świata. Prowadził warsztaty w całej Polsce.
Aktualnie trener formacji Urwisy oraz Łobuziary, grup które od kilku lat zdobywają wysokie miejsca na podium.
Ukończyła Łódzką Szkołę Baletową oraz pedagogikę baletu na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie. Na przełomie 2000/01 odbyła trasę po Europie ze spektaklem musicalowym Fire of dance. Grała w Bałtyckim Teatrze Dramatycznym w Koszalinie w musicalu Raj oraz w Operze na Zamku w Szczecinie m.in. w West Side Story oraz w Melodiach Broadwayu. Tańczyła w musicalu Kwiaty we włosach, a także w Teatrze Komedia w Warszawie w musicalach Chicago i Zorro. W Teatrze Wielkim tańczyła w spektaklu Trojanie. Występowała na wielu festiwalach (Sopot, Opole, TOPtrendy) oraz w produkcjach telewizyjnych. Od 2003 r. współpracuje z Teatrem Muzycznym ROMA, gdzie tańczyła w musicalach Grease, Miss Saigon, Koty, Taniec Wampirów, Upiór w Operze, Najlepsze z Romy. Od 2013 roku występuje gościnnie na deskach Opery i Filharmonii w Białymstoku w musicalu Upiór w operze, a od 2019 współpracuje z Och-teatrem w Warszawie (spektakl Huśtawka). Kaskaderka i dublerka w wielu polskich filmach i serialach. Współpracowała z Warsztatową Akademią Musicalową jako pedagog tańca klasycznego oraz choreograf.
Współpracuje z Fundacją Talent z Poznania prowadząc warsztaty taneczne z dziećmi i młodzieżą. Prowadzi zajęcia z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi: taniec klasyczny, broadway, musical dance, fit dance.
Wykładowczyni tańca na kursie instruktorskim w Mazowieckim Centrum Kultury i Sztuki.