Casting do spektaklu „Przypadek? Nie sądzę…”

CASTING

 02 października g. 10:00-16:00

Aleje Jerozolimskie 123A (Atlas Tower, poziom -1)

 

„Przypadek? Nie sądzę…”


Scenariusz i reżyseria: Jerzy Machowski oraz Edyta Januszewska

 

 

Opowieść o trudnych życiowych wyborach i związanych z nimi rozterkach.

Nasi bohaterowie podejmują wiele decyzji, których skutki nieraz trudno przewidzieć. Każda z nich to co najmniej dwa warianty dalszych losów bohatera: „co, jeśli się zgodzę?”, „co, jeśli odmówię?”.

Nasz spektakl to historia o odpowiedzialności: ponosisz konsekwencje własnych wyborów, choć nie zawsze sam ich dokonujesz – wpływa na ciebie sytuacja, naciskają na ciebie inni, sugerujesz się presją otoczenia, zwyczajów, schematów, oczekiwań. Możesz je przyjąć lub stawiać im opór – i to tak naprawdę jest twoim wyborem!

 

Przedstawienie da uczestnikom szansę wyrażenia siebie, ukazania problemów swojego pokolenia, ale także lepszego zrozumienia innych generacji, kolejne sceny bowiem przeniosą nas w różne miejsca i inne czasy.

Zaskakujące będą nie tylko zwroty akcji, ale również zmiany konwencji teatralnych, muzycznych i tanecznych.

W atrakcyjnej, widowiskowej formie opowiemy uniwersalną historię, która rozbawi i da do myślenia, a także rozgrzeje tanecznymi rytmami i poruszy pięknymi melodiami.

 

Wiecie już, co tu robicie i jak tu trafiliście? Przez przypadek? Nie sądzę!

 

 

Spektakl „Przypadek? Nie sądzę…” jest  projektem edukacyjno-artystycznym organizowanym przez szkołę musicalową – Akademia Młodych Talentów.

Edycja 2020/2021: spektakl „Metamorfozy”

Zobacz fragmenty spektaklu „Metamorfozy” zrealizowanego w sezonie 2020/2021.

Edycja 2021/2022: spektakl „Rozbitkowie”

Przedstawiamy fragmenty spektaklu „Rozbitkowie” zrealizowanego w sezonie 2021/2022.

 

 

 

Casting do przedstawienia musicalowego – projektu AMT dla młodzieży

Zapraszamy na casting, który odbędzie się w niedzielę 02 października g. 10:00-16:00 w naszej lokalizacji przy Alejach Jerozolimskich 123A (Atlas Tower, poziom -1).

Projekt kierowany jest do uzdolnionej młodzieży i nastolatków zainteresowanych rozwojem umiejętności scenicznych takich jak aktorstwo, wokal i taniec. Finałem przedsięwzięcia będzie spektakl muzyczny pt. „Przypadek? Nie sądzę…” wystawiony na deskach teatru. Projekt obejmuje serię zajęć artystycznych prowadzonych przez profesjonalną kadrę pedagogów i artystów scenicznych. W ramach zajęć młodzież rozwijać się będzie pod okiem reżyserów, instruktora zajęć teatralnych, choreografów oraz trenerów wokalnych. Inicjatywa kierowana jest do młodzieży i nastolatków, którzy mają na swoim koncie występy na scenie.

Kto może dołączyć do projektu:

  • młodzież i nastolatkowie w wieku 14-21 lat
  • młodzi artyści, którzy mają doświadczenie w co najmniej w jednej z dziedzin: aktorstwo, wokal, taniec
  • osoby pracowite i zaangażowane, zdecydowane do poświęcenia swojego czasu

Przebieg castingu

Casting polegał będzie na indywidualnej prezentacji każdego z uczestników z zakresu piosenki oraz gry aktorskiej. Materiały do przygotowania dla uczestników, zostaną wysłane w odpowiedzi na zgłoszenie udziału w castingu. Z zakresu tańca zostanie przeprowadzona lekcja grupowa prowadzona przez choreografa. Uczestnicy castingu zobowiązani są do wzięcia udziału w rekrutacji z każdej dziedziny (aktorstwo, wokal, taniec).

Do współpracy zaprosimy 15-20 uczestników.

Projekt musicalowy „Przypadek? Nie sądzę…” – sposób pracy

Projekt prowadzony będzie od października 2022 r. do czerwca 2023 r. Spotkania odbywać się będę w weekendy (niedziele) po 6 godzin zajęć w naszej placówce przy ul. Cybernetyki 21 na warszawskim Mokotowie. Finałem przedsięwzięcia będzie spektakl muzyczny wystawiony na deskach teatru. Zajęcia w ramach projektu są odpłatne w kwocie 580 zł miesięcznie.

Casting dla młodzieży – gdzie i kiedy

Termin: niedziela, 02 października w godzinach 10:00-16:00

Lokalizacja: Aleje Jerozolimskie 123A (budynek Atlas Tower, poziom -1)

 

Nasza kadra


Jerzy Machowski – reżyser, dramaturg, pedagog oraz aktor głosowy i lektor.

Absolwent Akademii Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie Filii we Wrocławiu.

Zadebiutował „Niezwykłym lotem pilota Pirxa” wg St. Lema (Teatr Miejski w Gliwicach, 2017). Współpracował również m. in. z Nowym Teatrem w Słupsku („Szary domek” Katarzyny Szestak, 2017) i Teatrem Dormana w Będzinie („Kopciuszek” wg własnego scenariusza, 2018).

Zrealizował także spektakl muzyczny „Śpiewnik domowy” wg St. Moniuszki (Fundacja Lakmé-Art/Teatr Dramatyczny w Warszawie, 2019). Inscenizuje liczne koncerty, m. in. „W stronę Niepodległej” (Opera Wrocławska, 2017), „Missa sine nomine” (Festiwal Tradycji i Awangardy Muzycznej KODY/Centrum Spotkania Kultur w Lublinie, 2017), „Stabat Mater” (Festiwal Nowe Epifanie/Studio Koncertowe Polskiego Radia im. W. Lutosławskiego w Warszawie, 2018).

Współpracuje z Teatrem Polskiego Radia. Zrealizował słuchowiska: „Sen” wg Z. Krasińskiego (2018), „Horsztyński” J. Słowackiego (2018), „Grażyna” A. Mickiewicza (2018), „Miłość-czysta u kąpieli morskich” C. K. Norwida (2019), „Trzy rozprawy krótkie” wg M. Reja (2020), „Na świecie jeszcze, lecz już nie dla świata” wg A. Mickiewicza (2021), „Matka” Witkacego (2021), „Maria” A. Malczewskiego (2022), „Mesjasz. Bruno Schulz” M. Sikorskiej-Miszczuk (2022).

W Teatrze Telewizji zrealizował prapremierę „Bezkrólewia” Wojciecha Tomczyka (2020).

Jego prace radiowe i telewizyjne były prezentowane na ogólnopolskich i międzynarodowych festiwalach, m. in. na Festiwalu Dwa Teatry w Sopocie (2019) i Zamościu (2021, 2022) oraz na Prix Marulić – International Radio Festival w Hvarze (2022).

W ramach 48 Hour Film Project wyreżyserował film krótkometrażowy „Hobby horse” (2021).

Współpracuje z Instytutem Teatralnym im. Z. Raszewskiego w Warszawie jako reżyser i kurator cyklu „Romantyzm. Od-czytywanie”. Zaprezentował czytania performatywne m. in. „Nocy tysiącznej drugiej” C. K. Norwida, „Lilli Wenedy” J. Słowackiego, „Starej romantyczki” St. Bogusławskiego, „Barbary Radziwiłłówny” A. Odyńca, „Komedyjek” K. Hoffmanowej, „Karpackich górali” J. Korzeniowskiego.

Autor licznych adaptacji, a także własnych scenariuszy, dramatów i artykułów, drukowanych m. in. w miesięczniku „Teatr” i kwartalniku „Sceny polskie”.

Jako aktor głosowy i lektor występuje w słuchowiskach i użycza głosu w spektaklach teatralnych i filmach dokumentalnych. Nagrywa także materiały edukacyjne do nauki języka polskiego i audioprzewodniki po muzeach.

Jako pedagog od 2015 regularnie prowadzi warsztaty teatralne dla dzieci, młodzieży oraz dla seniorów. Współpracował na tym polu m. in. z Państwową Szkołą Muzyczną I stopnia im. St. Moniuszki w Warszawie, Podkarpacką Fundacją Rozwoju Kultury, Państwową Szkołą Muzyczną I stopnia im. K. Szymanowskiego w Warszawie, Białołęcką Akademią Seniorów i Towarzystwem Przytułku św. Franciszka Salezego w Warszawie.

Od 2022 roku współpracuje z AMT.

 


Edyta Januszewska – aktorka, reżyserka oraz dramaturg i pedagog            

Podwójna absolwentka Akademii Teatralnej w Warszawie Filii w Białymstoku – ukończyła studia na kierunkach aktorskim i reżyserskim.

Jej debiut aktorski to rola w spektaklu „Life is cruel, people are bad” w reż. Michała Wanio w warszawskim Teatrze Ochoty (2016), za który otrzymała Nagrodę ZASP im. Jana Świderskiego na 23. Ogólnopolskim Konkursie na Wystawienie Polskiej Sztuki Współczesnej (2017). Wystąpiła również m. in. w „Zwierzętach” w reż. Michała Wanio (Teatr Soho w Warszawie, 2016), w „Dziele” w reż. Agnieszki Baranowskiej (Komuna Warszawa, 2017) i w „Randomie” w reż. Julii Mark (Teatr Ochoty w Warszawie, 2019).

Na dużym ekranie debiutowała rolą Pupuni w „Mowie ptaków” w reż. Xawerego Żuławskiego (2019). Zagrała także m. in. we „Wszystkim dla mojej matki” w reż. Małgorzaty Imielskiej (2019), w „Jakoś to będzie” w reż. Sylwestra Jakimowa (2021), w „Dniu i nocy” w reż. Katarzyny Machałek i Łukasza Machowskiego (2021) i w „Kobiecie na dachu” w reż. Anny Jadowskiej (2022). Występuje także w serialach, m. in.: „O mnie się nie martw” i „Komisarz Alex”. Zagrała również Justynę w „Bezkrólewiu” Wojciecha Tomczyka w reż. Jerzego Machowskiego w Teatrze Telewizji (2020).

Współpracuje z Teatrem Polskiego Radia. Wystąpiła m. in. w takich słuchowiskach jak „Grażyna” Adama Mickiewicza (2018), „Skarb” Olgi Tokarczuk (2020), „Matka” Witkacego (2021).

W latach 2013-2018 członkini grupy Jakby Kabaret, z którą występowała m. in. na Trójzębie Kabaretowym w Białymstoku, Fermentach w Bielsku-Białej i w półfinale Festiwalu PAKA w Krakowie.

Jako reżyserka zadebiutowała „Tylko jednym dniem” Martina Baltscheita (Teatr Tęcza w Słupsku, 2016). Zrealizowała także m. in. „Ziarnko grochu” wg własnego scenariusza (Ośrodek Promocji Kultury Gaude Mater w Częstochowie, 2017) i „Plastusiowy pamiętnik” wg Marii Kownackiej (Teatr Dormana w Będzinie, 2018).

Jako dramaturg współpracowała z Teatrem Soho w Warszawie, Nowym Teatrem im. Witkacego w Słupsku, Teatrem Dormana w Będzinie.

Od 2016 prowadzi warsztaty teatralne dla dzieci i młodzieży licealnej i akademickiej oraz dla seniorów. Na tym polu współpracowała m. in. z Uniwersytetem Wrocławskim w ramach programu Lalkomat, Domem Kultury Śródmieście w Białymstoku, Państwową Szkołą Muzyczną I stopnia im. Karola Szymanowskiego w Warszawie, Towarzystwem Przytułku św. Franciszka Salezego w Warszawie, Akademią Twórczego Rozwoju Artrip w Krakowie, Kursami Muzycznymi „Wszystko gra” w Krynicy.

Od 2021 współpracuje z AMT. Prowadzi zajęcia aktorskie.

 


  Anna Ozner – wokalistka, pedagog, aktorka, kompozytorka i autorka tekstów

Absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Zielonogórskiego i Szkoły Muzycznej im. M.Karłowicza w Zielonej Górze w klasie śpiewu solowego.

Zadebiutowała na deskach Teatru Lubuskiego, przez lata związana była ze stołeczną Rampą i chorzowskim Teatrem Rozrywki, grając w spektaklach dramatycznych i musicalach (m.in. główna rola w West Side Story).

Jest laureatką kilkunastu festiwali wokalnych w kraju i za granicą, m.in. Pamiętajmy o Osieckiej, Słowiański Bazar na Białorusi, gdzie reprezentowała Polskę, Europejskiego Festiwalu Duetów Musicalowych „Face to Face” (Grand Prix).

Jest związana współpracą ze sceną kabaretową (Kabaret Moralnego Niepokoju) i rodzimą estradą, towarzysząc wokalistom i aktorom podczas realizacji telewizyjnych (m.in. Festiwal Zaczarowana Piosenka, „Pejzaż bez Ciebie”, „Nie ma jak u mamy”, Festiwal im. Anny German).

Udziela głosu w dubbingu. 5 lat temu wzięła udział w programie The Voice of Poland, krótko potem powstała płyta EP „Gdy popłynę”.

Jako pedagog jest związana z Fundacją Anny Dymnej „Mimo wszystko” i Fundacją „Młodzi Artyści”. Na co dzień prowadzi zajęcia w autorskim Studiu Wokalnym. Prowadzi również warsztaty i festiwale wokalne na terenie całego kraju. Jest autorką piosenek wykonywanych przez dzieci i młodzież podczas konkursów i koncertów.


Anna Malek – wokalistka, songwriterka

Z wykształcenia wokalistka, aktorka i dziennikarka, jednakowoż w życiu zajmuje się śpiewaniem. Komponuje. Jest właśnie na etapie tworzenia autorskiego materiału. Pierwszym owocem tej pracy był singiel „Colorful Revolution”, który ujrzał światło dzienne 12 maja 2019 r.

Ćwierćfinalistka 11 edycji The Voice of Poland. W 2012 roku była uczestniczką programu X Factor (z zespołem Soul City). Jej przygoda w programie zakończyła się w ćwierćfinale. Brała udział w spektaklach w 38 i 39 Przeglądzie Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu: „Dziubanina” w reżyserii Agaty Dudy – Gracz oraz „Flower Power” w reżyserii Jerzego Bielunasa.

Razem z Opole Gospel Choir wystąpiła wielokrotnie podczas KFPP w Opolu. W spektaklu „Trzej Muszkieterowie” Teatru Muzycznego Capitol we Wrocławiu zagrała Damę Angielską i śpiewała zbiorówki. Na koniec 2017 roku można ją było usłyszeć i zobaczyć na Rynku we Wrocławiu podczas koncertu„Kolory Radości” natomiast na koniec 2019 roku w Warszawie na sylwestrze transmitowanym w TVN.

 Oprócz solowego materiału jej główne projekty muzyczne to Funky Kleks z wybraną muzyką z wszystkich trzech części Pana Kleksa, „All you have to to is dream Baby” z muzyką z wybranych musicali oraz Tribute to Jackson 5.


Jagoda Stach – aktorka, wokalistka, muzyk sesyjny, pedagog

Absolwentka PWST w Krakowie na wydziale aktorskim o specjalizacji wokalno-estradowej. Debiutowała spektaklem muzycznym „Sen nocy letniej. Trans-opera”, w reż. Wojciecha Kościelniaka, do muzyki Leszka Możdżera.

Jest stałym członkiem zespołu Hani Stach, z którym koncertuje m.in. przy projekcie „Whitney Houston symfonicznie”. Jej głos można usłyszeć w produkcjach dubbingowych (m. in. dla Netflixa, Disney Channel), jinglach i reklamach radiowych. Jest zapraszana do współpracy przy koncertach okolicznościowych (m. in. „Wyłącz system”, „Abba – muzyczna opowieść symfoniczna”, „Gala Języka Ojczystego”) oraz przy festiwalach muzycznych jako muzyk i wykładowca.

Współpracowała z wieloma artystami m.in.: Zbigniew Preisner, Zygmunt Kukla, Marcin Partyka, Jacek Piskorz, Joanna Kulig, Jan Emil Młynarski, Robert Osam Gyaabin oraz Mietek Szcześniak.

Na swoim koncie ma również spektakle muzyczne i widowiska, np. międzynarodowe show „Smerfy. Live on stage”. Pracuje jako aktorka telewizyjna i teatralna w Teatrze Kamienica i Teatrze Capitol w Warszawie.


Piotr Jeznach – choreograf, pedagog, tancerz

Absolwent Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej im. Romana Turczynowicza w Warszawie, Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina na kierunku Choreografia i Teoria Tańca oraz Podyplomowych Studiów Teorii Tańca, dyplomowany instruktor tańca jazzowego, a także inżynier środowiska.

Tańca współczesnego uczył m.in. w warszawskiej szkole baletowej i białostockiej szkole sztuki tańca. Obecnie wykłada taniec współczesny i plastykę ruchu scenicznego na UMFC w Warszawie.

Występował na deskach teatrów całego kraju. Współpracował z Operą i Filharmonią Podlaska, Warszawską Operą Kameralną, Sceną Relax oraz Teatrem Palladium. Współtworzył choreografię w Teatrze Komedia. Brał udział w programach telewizyjnych You Can Dance – Po Prostu Tańcz (4. edycja, top 4) oraz Got to Dance – Tylko Taniec (1. edycja, z grupą Belong 2 Beat). Występował na trasie koncertowej z Edytą Górniak (trasa koncertowa Love2Love) oraz z Dodą (trasa koncertowa Fly High). Tańczył w najlepszych grupach tanecznych w Polsce, jak Belong 2 Beat oraz Fair Play Kwadrat. Od 2012 roku prowadzi w Warszawie własny zespół tańca modern jazz – FOCUS.


Paweł Tolak- instruktor, choreograf, beatmaker, tancerz

Z tańcem związany jest od 15 roku życia. Początkowo tańczył “breaking”, lecz od 2007 roku związany z takimi stylami jak: hip hop dance, house, locking, urban choreography lub inaczej taniec komercyjny.

Jednym z jego ostatnich sukcesów było prowadzenie zajęć w STUDIO 68 w Londynie, oraz nauka tańca w Los Angeles oraz Nowym Jorku Jego styl ciężko określić, ponieważ czerpie inspirację praktycznie ze wszystkiego. Widać to dokładnie w jego choreografiach. W naukę tańca wkłada wiele serca i pasji.

Szkolił się u takich osób jak: Lyle Beniga, Kyle Hanagami, Brian Green, Henry Link, Lee Daniels, Tony Tzar, Brian Puspos, Vinh Nguen, Pat Cruz, Brian Freedman, Will DaBeast.

Finalista 6 edycji programu TVN – “ You Can Dance – Po Prostu Tańcz”. Finalista programu GOT TO DANCE – z bratem Piotrem. Współzałożyciel studia tańca BROTHERS DANCE STUDIO. Aktor w Teatrze Niewielkim.

Zajęcia z nim to niesamowite doświadczenie i przede wszystkim dobra zabawa, bo takie jest jego motto. Wkłada dużo zaangażowania w swój rozwój szkoląc się u najlepszych choreografów I tancerzy z kraju i ze świata. Prowadził warsztaty w całej Polsce.

Aktualnie trener formacji Urwisy oraz Łobuziary, grup które od kilku lat zdobywają wysokie miejsca na podium.


Zgłoszenia na casting

Zgłoszenia należy wysyłać na adres mailowy: e.szarnecka@szkolamusicalowa-amt.pl.

W zgłoszeniu prosimy przekazanie następujących danych:

  • Imię i nazwisko
  • Data urodzenia
  • Telefon kontaktowy ( w przypadku osoby niepełnoletniej do opiekuna prawnego)
  • Adres e-mail
  • Opis dotychczasowych doświadczeń artystycznych

Dołącz do naszej artystycznej rodziny i poczuj się jak zawodowy artysta
Stań na naszej scenie i błyszcz jak gwiazda!